Loading...

ABOUT STRATSTONE HULL.

Find out more about what we do and our team.

Latest News & Events

Show me

0 items found Done

No news found with your current search criteria.

WHAT A DIFFERENCE A DAY MAKES.

Read

Exclusive Xmas Offers

Read

Christmas Opening Hours.

Read

Ultimate Xmas Gifts

Read

Delivery Mileage BMW

Read

BMW O% APR Offers

Read

BMW i8 Roadster

Read

Careers.

Read

Free Winter Health Check

Read

Careers.

Read

We want your BMW.

Read

One Car. One Fixed Monthly Service Cost.

Read

BMW Winter Wheels & Tyres.

Read

BMW Test Drive Event

Read

BMW Motability

Read

£2000 Scrappage Allowance.

Read

Impress with the new BMW Shadow Edition

Read

The BMW Lower Emissions Allowance.

Read

Dunswell Academy.

Read

BMW 118d Sport Limited Offer.

Read

Local Charity

Read

BMW i Electric Experience 19 – 21 May.

Read

Delivery Mileage BMW.

Read

Join us for Car Café.

Read

New BMW 5 Series M Performance Accessories Offer.

Read

Easter Opening Hours.

Read

Delivery Mileage BMW X3.

Read

Special Delivery.

Read

7 Seater BMW 2 Series Gran Tourer Offer.

Read

New BMW 5 Series.

Read

BMW 7 Series £499 0% APR.

Read

BMW Individual Colours

Read

10% off Winter Tyres.

Read

BMW i3 Service Inclusive

Read

Beat the VED changes.

Read

BMW xDrive Offers.

Read

Seasonal Offer with BMW M Umbrella.

Read

Technicians Wanted.

Read

BMW Technology Event.

Read

Immediate Delivery BMW.

Read

BMW 5 Series - £319 per month.

Read

Your New 66 Plate.

Read

Classics in the Park.

Read

BMW 2 Series Gran Tourer Competition.

Read

BMW i3 – Your invitation.

Read

BMW GB Classic Car Club

Read

Hull Chamber Expo

Read

Summer in your new BMW?

Read

Our Latest Offers.

Read

The new 16 Plate

Read

Book a Technology Experience.

Read

ROAD TAX CHANGES 01/04/2017

Read

What type of BMW Engine is right for you?

Read

BMW xDRIVE.

Read

Meet the team

0 items found Done
  • No filters have been added

No news found with your current search criteria.

Rob Draper

Head of Business

Matthew Robinson

General Sales Leader

Ricky Thompson

Used Car Sales Leader

Steve White

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER

Mark Kettlewell

Service Leader

David Petch

Financial Controller

Lee Hopper

Parts Leader

CUSTOMER REVIEWS.

Our centre star rating is based on customer satisfaction scores from real customers. It is based on information collated by BMW UK over the past 90 days of new car sales and aftersales service transactions, where the customers have subsequently elected to complete a satisfaction survey online or by phone. You will also see below customer comments, which are unedited.

The service staff are excellent and you are always kept up to date and the service staff are always willing to help.

Service

Work was completed (airbags), however following this airbag warning light was displayed, when I brought this back in I was told it was not anything to do with the work and would cost me £80 to diagnose - (5 min job which should have been courtesy)

Service
Dear Mr Bisby. We are sorry you did not feel the customer experience was 100% on this occasion. Regards, Rob Draper

Pleasant , Friendly and satisfactory service. Definetly recommend to friends and family.

Service

Car picked up and returned and valeted to a high standard - very pleased hassle free service.

Service

As per the above. The whole experience tainted everything else.

Service
Dear Mr Palmer. We are sorry the booking team did not record your request for a loan car. We do offer free taxi's which you could have had use of to get home. Regards, Rob Draper.

Good friendly service

Service

The car came back like a new one.

Service

Great attention to detail.

Service

Helpful and friendly

Service

Really friendly team happy to help with the vehicle and also engage with the customer.

Service

Helpful staff and professional. Communication between colleagues could be better.

Service
Dear Mr Morris. Thank you for your kind feedback and we note your comments regarding one point of contact. We have changed our process so each customer is allocated to just one Advisor, to take responsibility. Regards, Rob Draper

From the minute I drove my car and parked it ready for the service, to collecting my car after the service, was effortless and a pleasure.

Service

It would be 5 stars but the clock hadn't been reset when we collected the car. A minor point but not perfect so loses you a star.

Service
Dear Dr Hill. Thank you for your kind comments regarding our dealership. I will investigate your comments regarding the voucher for the manufacturing defect. Regards, Rob Draper

great staff and a swift service

Service

I believe that this experience was satisfactory because of the manner in which a particular service desk advisor , handled our intervention with the branch service area . I would like you to give feedback to a young man called Benjamin Pollard

Service

Fantastic caric natured staff with brilliant comminicable skill

Service

Everything to plan, no delays,

Service

always been given professional service

Service

The staff were knowledgable and friendly with updates on progress being provided. The car was also cleaned before returning to me.

Service

Please refer to comments above.

Service
Dear Mr Richardson, If you do ever have any problems with your service invoice, please do not hesitate to contact our Customer Service Leader, Jenny Moxon, or myself and we will ensure it is explained properly. My apologies this was not done when you picked up the car. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Staff friendly, service exceptional couldn't fault anything

Service

Process happened smoothly

Service

Superb, the staff were very friendly and welcoming & attended to all my needs -it felt like red carpet treatment. Excellent - their approach reminded why I bought Bmw.

Service

The reason I was completely satisfied was because of the attention of the staff,and also with the information received by e.mail especially the video anddescription on what the service engineer was doing

Service

Free of charge valet, relaxing facilities while you wait with wifi access and tea/coffee.

Service
Dear Mr Beaumont. So pleased you enjoyed our facilities and the free valet. We look forward to welcoming you again and hope we can provide a 5 star service. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Would have been 5 if a servicing arrangement on a Saturday was more readily available when I made initial booking in enquiry

Service

Everything was handled quickly and efficiently - very impressed.

Service

From booking to recieving car back cleaned excellent

Service

no courtesy car, although paperwork said courtesy car. received text with video of service and car had a slow puncture, dangerous grade was given, picked car up and still had slow puncture, and next morning I noticed dashboard said service needed

Service
Dear Mr Anderson, I am so sorry your car was not checked before it went back to you. To save you any further inconvenience please call myself and we will arrange to pick the car up and rectify any faults. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Very happy with the PCP deal and with the added extras I purchased (tyre and alloy, gap insurance, service pack and protect X). Good part ex price.

Service

Had a recall notice on my car - work was completed quickly and efficiently

Service

I have an extended warranty on my car and there was no problem at all when I took my car in with a warning light on the dash. I have had these policies with other products and they will try and find any excuse not to pay out.

Service

Service carried out ok, but on booking the service I was told it would take 2 hours, therefore I said I would wait for the car. On bringing the car in I was told the service would take 3 hours and in the end it was 4 hours before car was completed.

Service
Dear Mr Starkey. I am sorry the service took longer than originally quoted. Sometimes items are found on examination of the vehicle, that need extra time to resolve. If this happens again and you need to be mobile, there is no problem transporting you back home, work, or into town etc. Regards, Rob Draper (Head of Business)

The service I received was very good in all departments, I felt as though I was treated as an individual rather then just an other job number.

Service

The date arranged for this recall was the day after we returned from a caravan holiday. I did not receive a phone call as promised, to tell me my car was ready . Unnecessary comment was made as to the cleanliness of my car. Correct but lack of time.

Service
Dear Mr Cracknell. I am sorry to hear that the date for the work to be carried out was inconvenient. We do offer flexible opening hours 6 days per week, so if you ever encounter an inconvenient time again, please do not hesitate to contact me, and we will re-arrange. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Friendly and informative

Service

The customer service skills of the aftersales rep, Richard are why I give five stars. Despite technical faults with my car, he ensured I fully understood the situation and provided a seemless, timely and professional service at a reasonable price.

Service

Again excellent service!

Service

Service was fantastic! Well looked after

Service

Polite and professional staff.

Service
Dear Mr Henery. Thank you for your kind comments about our staff. We run over £500,000 worth of loan cars but occasionally demand outstrips availability. If you are able to book in advance then we will be able to supply a loan car. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Although could not fix problem that gave full explanation as to what would happen ne t

Service

I have always been extended the greatest courtesy & respect regardless of the age of my vehicle & my recent visit exceeded my already high expectations - thanks to the efforts of Rui Pereira. Outstanding customer service !!!

Service

Communication of what was happening was prompt and easy to obtain.

Service

Car serviced but fault found and not rectified. Had to book car in again

Service
Dear Abblett. Thank you for your kind comments regarding the welcome you received and I am pleased we have booked your car to be rectified. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Was made to feel like a valued customer

Service

Iwas recently looked after by Rui Pereira at Stratstone, Hull with professionalism and efficiency. Very impressed.

Service

Friendly and professional staff, helpful and accommodating to my needs.

Service

I booked a 'while you wait' service or the staff on arrival seemed rather vague about this and suggested I would be waiting three hours. In the end it was expedited and took just under two hours. This was still quite long for simple oil service.

Service

we had a small fault with our car which you dealt with promptly, provided me with a new courtesy car for the day while you carried out the repair. Carried out a complimentary health check which was video recorded and e-mailed to me and valeted my car

Service

The service team had got message and did turn service round in a time like manner

Service

As above and car returned looking great after its was and vac, also it's satisfying to know my car was service by a BMW garage rather than elsewhere

Service

Over the phone I was given incorrect info re service package. In showroom this was resolved

Service
Dear Mr Harrison. I am pleased we resolved your problem on site, and you have had fault free motoring since 2005!! Look forward to seeing you again in the dealership. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Job done to a high standard

Service

Staff went out of their way to explain everything,the young man who I dealt with lived enroute ,picked the car up and brought it back, hows about that thanks

Service

An excellent service experience.

Service

Very satisfied with the service

Service

Had to chase for information to purchase/pick up the car. Previously, when I bought my last car the dealer purchased flowers for my wife which was a nice touch. This didn't happen this time round but may be due to a policy change.

Sales
Dear Mr Waugh. Thank you for your feedback. We have now put in place an automated APP to keep customers informed of the progress of their car, from order through to build and delivery. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Everyone at HULL is great.

Sales
Thank you Paul. You comments are greatly appreciated. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Really good all the way through from entering the dealership, dealing with the Sales staff, communicated really well, found the car I wanted and supplied it in the time I need it.

Sales

Top quality service from Stratstone Hull. Richard Hobson and Jonathan Billam are an asset to your organisation.

Sales

Very happy. The only things that I would improve are :-Keeping the customer “warm” with more regular contact while waiting for the car.Holding back the customers’ enthusiasm to drive off in the new car long enough to explain “connected drive”

Sales
Dear Mr Bowerman. Thank you for your kind comments about the professional way your sale was handled. I am also pleased to tell you that we now have an automated link between the customer and factory to keep you fully informed on the progress of your next car. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Salesman performed well in selling the car

Sales

It went smoothly until I still haven’t been paid the money due to me from my old car over two weeks and I still haven’t received £1900.00 due to me ! Maybe they might give me a free valet etc for the inconvenience and a tank of diesel Thank you.

Sales
Dear Mr Hamlet. So sorry for the oversight by our accounts dept. which has now been rectified. I'm pleased everything else went smoothly with your purchase and hope you enjoy your new car. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Pleasant knowledgeable staff helped me to buy an appropriate new toy.

Sales

Pleasant experience

Sales

Great service. Only slight negative was a little bit of hard sale on extra insurance products with no time to consider if they were right for me

Sales
Dear Mr Borland. Thank you for your kind comments regarding the service you received and the fact that our cars are the "best reasonable priced on the market". We will take on board your comments regarding the sale of insurance products and ensure they are mentioned earlier in the process. Regards, Rob Draper (Head of Business)

I usually view the purchase of a new car with trepidation and find it all quite a difficult time. However on this occasion every step of the transaction was made very easy and quite pleasurable.

Sales

Very good buying experience

Sales

Jonathan was fantastic and knowledgeable and our experience at the centre was great. The car was delivered a week or so after our original expectations due to manufacturing delays which was out of anyone’s control and not a problem.

Sales

Everything went very smoothly - appointment to discuss options to pick up 2 days later. Finance sorted swiftly. Great service from Jonathan who'd lined up the perfect option for me following a call.

Sales

Good, professional, knowledgeable experiences with the sales and financial team. Follow-up calls. Taken through the car's systems.

Sales

Paul Beaumont my sales guy was great, very helpful and was on the ball with everything. Please pass on my regards.

Sales

Very helpful and clearly wanted to make sure we knew all about the car

Sales

Poor sales tactics. I was not informed that a further payment was required on the old car which is now turning in to a saga...

Sales
Dear Miss Woodward. I am pleased we have been able to come to a satisfactory resolution for both parties and that you were able to take delivery of your new car three weeks earlier than anticipated, using the original settlement figure. Regards, Rob Draper (Head of Business)

Jonathan kept us informed throughout of the delivery statuses Ali efficiently did the handover

Sales

The buying process was made very straightforward

Sales

From start to finish I was very well looked after and every wish was accommodated throughout

Sales

Very satisfied was a great experience with all the team also ordered the body kit for my car which was fitted and the car was ready to pick up as scheduled.

Sales

Matt went above and beyond expectation, answering any questions and covering all the options and keeping me up to date once a purchase had being made making everything run smoothly and stress free.